-
Печалбата на Ford разочарова на фона на проблемите с качеството
Бизнесът на компанията с електромобили записа нова тримесечна загуба в размер на 1,1 млрд. долара
-
Ford: До две години шофьорите на моделите ни ще могат да свалят очи от пътя
По този начин американският концерн ще се превърне в първата марка за масовия пазар, която предлага трето ниво на автономност
-
Ford надмина очакванията с отчета си и прогнозира ръст на печалбата за 2024 г.
Автомобилният производител дава на инвеститорите допълнителен дивидент от 18 цента на акция в допълнение към редовния тримесечен дивидент от 15 цента на акция
4 -
Мъск започна ценова война, която Tesla не може да спечели
Светът на електромобилите изпраща бурна 2023 г.
3 -
Една вражда може да определи бъдещето на автомобилната индустрия в САЩ
Сделката на Ford с CATL провокира отпор от страна на General Motors, която споделя опасенията си с Вашингтон, че батериите на конкурента ще навредят на ценовата конкуренция
2 -
Ford пренасочва инвестиции към отдела за търговски превозни средства
Слабото представяне на бизнеса с електромобили принуждава компанията да заложи на рентабилното звено Ford Pro, която отчете оперативен марж от 15,3%
-
Ford: Без ценови паритет между електромобили и конвенционални коли преди 2030 г.
Шефът на Ford намекна за сериозни съкращения на работна ръка в индустрията заради електромобилите
-
Ford: Не General Motors, а китайските концерни са наши основни конкуренти
Компанията се нуждае от отличителна марка или от по-ниски разходи, за да победи китайците, изтъква главният изпълнителен директор Джим Фарли
-
Ford намекна за загуби в своя електромобилен бизнес, докато чертае светло бъдеще
Компанията се стреми да настигне Tesla по марж на оперативната печалба, въпреки че плановете ù до 2026 г. изостават значително от резултатите на конкурента
Таг Джим Фарли
Пазари